Asioi näppärästi verkossa

Etusivu » Asiointi » Muuttoilmoitus

Muuttoilmoitus

Muistathan tehdä muuttoilmoituksen postille ja digi- ja väestötietovirastolle sekä taloyhtiösi isännöintitoimistolle.

Huom. Rettan kohteissa asuvia asukkaita pyydetään tekemään muuttoilmoitus OmaRettan kautta. 

Lomakkeella voit ilmoittaa asuntoon muutosta tai poismuutosta. Tietojen antaminen mahdollistaa, että voimme suorittaa tarvittaessa kotisi ulko-oven avauksen henkilöllisyystodistusta vastaan. Varmistathan, että saat muuttoilmoituksen täytöstä Kiitos – kuittauksen lomakkeen lähettämisen jälkeen sekä kuittausviestin sähköpostiisi.

Muuttoilmoitus

Perustiedot


Muuttoilmoitus koskee


Ilmoittajan tiedot


Ulko-oveen ja rapputauluun laitettavat nimet


Me arvostamme yksityisyyttäsi ja kiinnitämme erityistä huomiota henkilötietojen suojaukseen ja noudatamme hyvää tietojenkäsittelytapaa. Me tarjoamme kiinteistöhuoltopalveluita taloyhtiöiden käyttöön ja huolehdimme taloyhtiöasiakkaiden asukkaiden huoltopyynnöistä. Pääsääntöisesti lomakkeella kerättyjen ja palvelussa ylläpidettävien asukkaiden henkilötietojen osalta taloyhtiö toimii ko. rekisterin rekisterinpitäjänä. Me käsittelemme taloyhtiön rekisteriin kuuluvia henkilötietoja kiinteistöhuoltopalveluiden tarjoamiseksi taloyhtiön lukuun. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä saat isännöitsijältä sekä tietosuojaselosteestamme täältä.