Asioi näppärästi verkossa

Etusivu » Asiointi » Huoltopyyntö

Huoltopyyntö

Lomakkeen kautta tehtyjä huoltopyyntöjä käsitellään arkisin toimistomme aukioloaikana. Mikäli asiasi vaatii välitöntä reagointia (esimerkiksi vesivahinko tai oven avauspyyntö) soita asiakaspalveluumme. Mikäli et löydä osoitettasi osoitehaun avulla tai lomakkeen käytössä on haasteita, soitathan asiakaspalveluumme.

Tee vikailmoitus tästä

Vikailmoitukseen reagoidaan niin pian kuin mahdollista – vasteaika enintään 2 vrk. Kiireellisissä tapauksissa ota yhteyttä päivystykseen 050 356 5239 (24h)

Me Haminan Talonmiespalveluissa arvostamme yksityisyyttäsi ja kiinnitämme erityistä huomiota henkilötietojen suojaukseen ja noudatamme hyvää tietojenkäsittelytapaa. Haminan Talonmiespalvelut tarjoaa kiinteistöhuoltopalveluita taloyhtiöiden käyttöön ja huolehtii taloyhtiöasiakkaidensa asukkaiden huoltopyynnöistä. Pääsääntöisesti lomakkeella kerättyjen ja palvelussa ylläpidettävien asukkaiden henkilötietojen osalta taloyhtiö toimii ko. rekisterin rekisterinpitäjänä. Haminan Talonmiespalvelut käsittelee taloyhtiön rekisteriin kuuluvia henkilötietoja kiinteistöhuoltopalveluiden tarjoamiseksi taloyhtiön lukuun. Haminan Talonmiespalvelut toimii henkilötietojen rekisterinpitäjänä tilaaja-asiakkaana (kuten taloyhtiöt) toimivien tahojen päättäjien ja yhteyshenkilöiden yhteystietojen osalta ja silloin kun asiakassuhde syntyy Haminan Talonmiespalveluiden ja asukkaan välille suoraan esim. ovenavauspalveluun liittyen. Lisätietoja Haminan Talonmiespalveluiden henkilötietojen käsittelystä saat täältä.